niedziela, 9 czerwca 2013

Islam religią pokoju.Kobieta w islamie

Szukając różnych informacji na temat islamu trafiłam na to islamreligiapokoju.com stronka która ma cię przekonać że islam jednak nie jest taki zły jak się na pierwszy rzut oka wydaje.Jak autor ujął strona poświęcona szerzeniu wiedzy o islamie oraz ukazaniu poprawnego wizerunku islamu(...)zachęcają też do wyzbycia się stereotypów i odkrywania prawdy o islamie.Prawdy którą za chwilę wam przedstawię i która nie jest taka kolorowa jak się co niektórym zafascynowanym religią wydaje.
Sama miałam styczność z tą religią,byłam nią zafascynowana można powiedzieć że na swój sposób ją wyznawałam i wiązałam z nią ''poważne'' plany na przyszłość.
(Porównać się wtedy mogłam do przeciętnego katolika/chrześcijanina nie czyta pś/ja koranu też nie czytałam,o swojej religii wie tyle co nic,nie zdaje sobie sprawy jakim psycholem jest jego bóg)
Nie widziałam w niej nic złego ,byłam zaślepiona,nie docierało do mnie jak bardzo niebezpieczna ona jest.Dziś gdy już zdołałam wyrwać się ze szponów wszelkiej religii jaka panoszy się na świecie mogę  z dumą nazwać się islamofobem.


Kwas za nieposłuszeństwo - kobiety w islamie
Zdjęcia ze strony ; smog.pl//kwas_za_nieposluszenstwo_kobiety_w_islamie/

Muzułmańskie kobiety zostały okaleczone na całe życie, bo ich mężom nie podobało się ich zachowanie.

Więcej o tym przeczytasz na papilot.plOBLANE-KWASEM-Za-co-zostaly-ukarane

Kliknij na zdjęcie żeby powiększyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz